onsdag 25 april 2012

Standarden som gud glömde

Är detta en lägenhet som är redo för försäljning? Det börjar nog närma sig åtminstone.
I stora drag är det bara att få undan alla saker som ligger runt omkring och egentligen inte hör hemma någonstans.

Och så ett problem till då så klart. Det ska ju alltid vad något..

Standarden som gud glömde. Sista punkten på listan är att hitta en ny toalettsist för att ersätta min nuvarande söndriga. Något som hittills visat sig svårare än man kunnat tro. Min toalett är nämligen av ett äldre snitt och kortare än sådant som säljs idag. Likväl så tror jag att jag har lyckats hitta vad det är för modell, så jag känner mig likväl hoppfull.

1 kommentar:

Pappa sa...

Vad fint det har blivit. Man kan knappt tro att man besökt Dig i den lägenheten.
Tänk vad lite pynt och städning kan åstadkomma.
Jag är stolt över Dig