torsdag 12 april 2012

Saker faller på plats

Idag har varit en bra dag för mig och de som önskar mig lycka i mina planer. Taxeringsmannen var på besök. Han hade tydligen en utvecklad känslighet för mögel och han kunde inte märka något i lägenheten. Han tyckte lägenheten var i bra tillstånd för att säljas. Det är bara några mindre saker som hantverkarna ska fixa imorgon, sedan ska allt vara på plats.

Samtidigt så har jag fått ett e-mail där det står att jag blivit antagen till Okinawa. ..!

Jag ser redan fram emot den varma asiatiska luften som blivit som en vän för mig. Alla möjligheterna och alla människor jag kommer få träffa. Allt jag ska lära mig och allt jag ska få se. Vi säger ju ständigt att vi är lyckligt lottade här i Norden och så känner jag det. Jag är lyckligt lottad.


1 kommentar:

ingrid sa...

Hej Johan!
Så härligt att höra att Din lägenhet anses vara i gott skick för försäljning!!
Bekräftar också det vi upplevt när vi hälsat på,ingen dålig lukt eller upplevelse av unkenhet.
Gläder oss med Dig!
Lycka till med Dina planer!Det blir alltid bra till sist vad än som händer,för alla som vet var vägen går.
Ingrid.
Mor och Far.